Hatay Büyükşehir Belediyesi Arsuz'da Çetillik Çevre Yolu 2. Etap Bağlantı Yolunu Tamamlayarak Trafiğe Açtı
Hatay Büyükşehir Belediyesi, Arsuz ilçesinde ulaşım altyapısını güçlendirmek amacıyla yürüttüğü çalışmalar kapsamında Çetillik Mahallesi'nde yapımı devam eden Çetillik Çevre Yolu'nun 2. etap bağlantı yolunu tamamlayarak hizmete açtı. Yaklaşık 800 metrelik yolun sathi kaplama yöntemiyle yenilendiği çalışmalarda yeni nesil kaplama aracı da kullanıldı. Projenin, bölgedeki trafik yoğunluğunu azaltarak sürücülere daha güvenli ve konforlu ulaşım sağlaması hedefleniyor.
Hatay Büyükşehir Belediyesi (HBB), Arsuz ilçesinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik yatırımlarını sürdürüyor. Belediye ekipleri, ilçe merkezinde yaşanan trafik yoğunluğunu azaltmak amacıyla Çetillik Mahallesi'nde yapımı devam eden Çetillik Çevre Yolu'nun 2. etap bağlantı yolunu tamamlayarak vatandaşların kullanımına açtı.
Yaklaşık 800 Metrelik Yol Yenilendi
HBB ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında yaklaşık 800 metre uzunluğundaki bağlantı yolu, sathi kaplama yöntemiyle yenilendi. Çalışmalarda belediyenin yeni nesil kaplama aracı da ilk kez yoğun şekilde kullanılarak yolun modern ekipmanlarla kısa sürede tamamlanması sağlandı.
Alternatif Güzergâh Oluşturacak
Tamamlanan çalışmaların ardından bağlantı yolu güvenli şekilde trafiğe açıldı. Yeni çevre yolu bağlantısının, Arsuz'daki ulaşım yükünü azaltması ve alternatif bir güzergâh oluşturması hedeflenirken, özellikle Çetillik Mahallesi'nde trafik akışının önemli ölçüde rahatlaması bekleniyor.
Yeni bağlantı yoluyla mahalle sakinleri ve bölgeyi kullanan sürücülerin daha güvenli, konforlu ve kesintisiz ulaşım imkânına kavuşacağı belirtildi.
Hatay Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, "Kent genelinde yol yapım, bakım ve yenileme çalışmalarımız planlanan program doğrultusunda devam ediyor. Vatandaşlarımızın ulaşım konforunu artırmaya yönelik yatırımlarımızı sürdüreceğiz." ifadelerini kullandı.
Ajans Expres Gazetesi