Eskişehir'de Şirintepe Sağlıklı Hayat Merkezi, Aile Sağlığı Merkezi ve 112 İstasyonu hizmete açılıyor
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü tarafından sağlık altyapısını güçlendirmek amacıyla hayata geçirilen Şirintepe Sağlıklı Hayat Merkezi, Aile Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonunun açılış töreni, 29 Haziran 2026'da Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz'ın katılımıyla gerçekleştirilecek. Yeni sağlık yatırımıyla ilgili programın ayrıntılarını ve açılış sürecini haberimizde bulabilirsiniz.
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü tarafından sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesine yönelik önemli yatırımlar arasında yer alan Şirintepe Sağlıklı Hayat Merkezi, Aile Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu için açılış töreni düzenlenecek.
Açılış programı, 29 Haziran 2026 Pazartesi günü saat 11.00'de, Şirintepe'de bulunan sağlık kampüsünde gerçekleştirilecek. Törene Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz da katılacak.
Yeni Sağlık Yatırımı Hizmete Giriyor
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan davette, sağlık alanında önemli bir yatırım olarak hizmete kazandırılan tesislerin açılışının gerçekleştirileceği belirtilerek, programa katılım çağrısında bulunuldu. Açıklamada, "Eskişehir Valimiz Dr. Erdinç Yılmaz'ın teşrifleriyle düzenlenecek olan programa katılımlarınızdan memnuniyet duyacağız." ifadelerine yer verildi.
Şirintepe'de hizmet verecek Sağlıklı Hayat Merkezi, Aile Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu ile bölgedeki koruyucu sağlık hizmetleri, birinci basamak sağlık hizmetleri ve acil sağlık hizmetlerinin daha etkin şekilde sunulması hedefleniyor.
Ajans Expres Gazetesi