Düzce Belediyesi Beyaz Masa 9 Ayda 80 Bini Aşkın Çağrıya Yanıt Verdi
Düzce Belediyesi Beyaz Masa Servisi, 2025 yılının ilk 9 ayına ait istatistikleri paylaştı. Ocak-Eylül döneminde 80 bin 927 başvuru alınırken, 47 bin 142 çağrı ilgili birimlere yönlendirildi. Beyaz Masa, 7/24 hizmet vererek vatandaşla belediye arasında köprü kurmaya devam ediyor.

Düzce Belediyesi, vatandaşla doğrudan iletişim kurarak sorun, talep ve önerilere hızlı yanıt verdiği Beyaz Masa Servisi’nin 2025 yılına ait 9 aylık verilerini kamuoyuyla paylaştı. Ocak-Eylül aylarını kapsayan dönemde, Alo 153 hattı başta olmak üzere yüz yüze ve dijital platformlar üzerinden toplam 80 bin 927 başvuru alındı.
Belediyenin çağrı merkezi olarak hizmet veren Beyaz Masa, gelen başvuruların 47 bin 142’sini ilgili birimlere yönlendirerek sisteme girişini sağladı. 21 bin 695 çağrıya ise doğrudan geri dönüş yapıldı. Geriye kalan başvuruların ise işlem süreci devam ederken, vatandaşlar telefon, SMS ve mobil uygulama üzerinden bilgilendirilmeye devam ediliyor.
Düzce Belediyesi yetkilileri, vatandaş memnuniyetini artırmak amacıyla 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren Beyaz Masa’nın, şehir yönetimiyle halk arasında etkili bir iletişim köprüsü oluşturduğunu belirtti. Her geçen gün gelişen dijital altyapı ile hizmet kalitesinin daha da artırılması hedefleniyor.
Ajans Expres Gazetesi
Tepkiniz Nedir?






